ניקוי שטיח שאגי בבית, איך מנקים שטיח שאגי. בעדינות ובחוזקה

שטיחי שאגי הם רכים ומסוגננים ואין פלא שהשטיחים האלה כל כך פופולריים. יחד עם זאת, קשה לנקות אותם. ערימת סיבי שטיח שאגי ארוכה יותר מרוב סוגי השטיחים האחרים. 

שטיח שאגי עם זוג

תוכן עניינים

ניקוי שטיח שאגי עם בקשי שטיחים

  • ייעוץ מקצועי חינם בביתכם – עם בעל מקצוע
  • אוספים, מנקים ומחזירים את השטיח לביתכם! – אנחנו נגיע הביתה, נאסוף מכם את השטיחים ונחזיר אותם נקיים.
  • עבודה לפי תקני איכות – עבודת טיפול בשטיח מורכבת וארוכה. חברת בקשי מתחייבת לעבוד לפי תקני איכות מחמירים (ISO9002). 
  • כיסוי ביטוחי מלא.
  • חומרי ניקוי מותאמים לשטיחחומרים מתקדמים לניקוי שאינם פוגעים באריג ובשטיח
  • למעלה מ- 60 שנות ניסיון!
  • בנוסף חברת בקשי מבצעת – ניקוי ספות בד, ניקוי ספות עור, ניקוי ריפודים לספות, ניקוי כיסאות, ניקוי כורסאות, ניקוי ריפודים לרכב, ניקוי וילונות, ניקוי מזרונים. הסרת קרדית האבק. 

ניקוי שטיח שאגי בדרכים פשוטות

סיבים ארוכים אוספים יותר אבק ולכלוך. על מנת לשמור על השטיח שיראה רך ובמיטבו, ריכזנו עבורכם כמה משיטות ניקוי השטיחים. כולל שיטות טובות לניקוי קל וניקוי עמוק.

תחזוקה שוטפת של שטיחים יכולה לסייע בהפחתת מספר הניקויים העמוקים שהשטיח שלכם יזדקק לו. תהליך הניקוי עצמו מהיר וקל יחסית לביצוע.

אנו ממליצים לנקות את השטיח שלכם מדי שבוע, פעם בשבוע, ללא קשר לשיטה בה אתם משתמשים. מספר הפעמים שאתם מנקים בשבוע תלוי בכמות התעבורה על השטיח. אם כמות התעבורה גדולה, יש לנקות יותר מפעם בשבוע.

להסיר עודף לכלוך

הסרת לכלוך בעזרת הכאת השטיח הוא חלק חשוב בתהליך הטיפול. הכאת השטיח תעקור חלקיקי לכלוך שנתפסים בסיבי השטיח. שיטה זו מתבצעת מחוץ לבית ואנו ממליצים להכות את השטיח בקצה מטאטא או מגב. בשיטה הזאת תורידו כמה שיותר לכלוך.

כשסיימתם, תלו את השטיח בשמש למשך כמה שעות. השמש תייבש את השטיח מהר וגם תהרוג סוגי חיידקים המשגשגים בבדים רכים כמו מצעים ושטיחים.

לשאוב אבק

שאיבת אבק היא דרך מהירה ופשוטה לנקות את השטיח. מומלץ להשתמש בתוסף שמגיע עם שואב האבק עבור ניקוי שטיחי שאגי. אחרת הסיבים הארוכים של השטיח שלכם יתפסו או ימשכו, ותהיה פגיעה במראה הכללי של השטיח.

לאחר שניקיתם היטב את החלק העליון, הגיע הזמן להפוך ולנקות גם את החלק התחתון של השטיח. מספיק לנקות את הצד התחתון של השטיח פעם בחודש. אבל גם זה תלוי בכמות התעבורה על השטיח שלכם. 

כדי למנוע משטיח קטן להישאב לראש שואב האבק, עמדו על קצה אחד של השטיח והרחיקו את ראש השואב מכם.

שמפו יבש (לא חובה)

ניתן לנקות שטיחים גם עם שמפו יבש מיוחד. זוהי שיטה נפוצה לניקוי מהיר של השטיח שלכם, מכיוון שאתם לא צריכים לדאוג לייבוש שלו או לפגיע בסיבים שלו.

כל שעליכם לעשות הוא למרוח כמות קטנה של השמפו ולהבריש אותו לשטיח עם זיפי ראש הניקוי של שואב האבק, כשהשואב נותר כבוי לאורך כל התהליך. אחר כך, השאירו את השמפו להתייבש למשך הזמן שצריך (כפי שכתוב בהוראות). ברגע שהזמן חלף כל שעליכם לעשות הוא לשאוב את הגרגירים הנותרים!

ניקוי שטיח שאגי עם שואב אבק

ניקוי שטיח שאגי עמוק - רצוי עם בעלי מקצוע!

מדי פעם, אתם עלולים להרגיש שהשטיח שלכם זקוק לניקוי יסודי יותר. ישנן שתי שיטות ניקוי עיקריות בהן תוכלו להשתמש בכדי להעניק לשטיח שלכם את הניקוי העמוק שהוא זקוק לו.

ניקוי שטיח שאגי בקיטור

רצוי שבעלי מקצוע לניקוי שטיחים יבצעו ניקוי קיטור של שטיח השאגי שלכם. זהו תהליך מהיר ופשוט יחסית שמציג תוצאות מצוינות. עם זאת, עלינו להזכיר כי ניקוי שטיח באדים יכול לגרום נזק לסיבי השטיח אם הוא נעשה בצורה לא מקצועית.

בסך הכל, אתם לא צריכים לצפות מניקוי קיטור להוציא לכלוך – זה צריך להיעשות מראש בשיטות שהוזכרו קודם. במקום זאת, ניקוי קיטור יחדש וירענן את שטיח השאגי על ידי הריגת כל האלרגנים וקרדית האבק.

השטיח שלכם יהיה לח לאחר הניקוי. יש לסחוט אותו בעדינות כדי להסיר מים. אח"כ יש להשאיר אותו לייבוש באוויר. שימו לב ששטיחי שאגי יכולים לספוג הרבה מים ולכן הייבוש עלול לקחת זמן מה. תמיד אפשר להשתמש במאוורר בכדי להאיץ את העניינים.

שטיפה בידיים

גם שטיפה בידיים רצוי לעשות עם מקצועני ניקוי שטיחים. יש להתאים את הזמנים ואת חומרי הניקוי לתהליך. רק לאנשי מקצוע יש את הניסיון בתהליך ניקוי שטיחים ובמיוחד בתהליך ניקוי שטיח שאגי.

בשיטה הזו יש למלא אמבטיה במים קרים ובנוזל כביסה רגיש, ללא אקונומיקה ולא מבושם (שימו לב כי אין להשתמש במרכך כביסה!).

עכשיו, יש להניח את שטיח השאגי שלכם בתמיסה, ולהעביר אותו בעדינות כביסה. יש להשאיר את השטיח שלכם להשריה במשך חצי שעה לפני ששוטפים את כולו במים קרים. יש לסחוט בזהירות את עודפי המים ולהשאירו לייבוש באוויר!

קריאה בספר על שטיח שאגי

כיצד להוציא כתמים

הסיבים של שטיחי שאגי עמידים בפני כתמים באופן טבעי. עם זאת, כתמים עדיין יכולים להיות קשים להסרה בשל אורך הסיבים. כאשר אתם מתחיל לנקות את השטיח, הוצאת נוזלים עודפים מהשטיח, תמנע את התפשטות הכתם. 

השתמשו במגבת מטבח או בד לבן כדי לטפוח ולספוג בעדינות את האזור הפגוע. השימוש בצבע לבן או בהיר הוא חיוני, מכיוון שהוא מפחית את הסיכון להעברת צבע מהמגבת לשטיח. לאחר שהסרתם את הנוזלים בנקודת הכתם, נמליץ לכם להשתמש בשיטות ניקוי נקודתית התואמות לכתם.

יין אדום – מערבבים יחד מים וסודה לשתייה ביחס של 3 ל- 1 ושופכים על הכתם. מחכים לפחות 10 דקות. שואבים את הכתם. 

כתמי חיות מחמד – השתמשו בתערובת של חומץ, סודה לשתיה ומים כדי להסיר כתמים מכל תאונה.

קפה ותה – שלבו מידות שוות של חומץ לבן עם מים כדי לנקות במהירות כתמי שתייה חמה.

רוטב עגבניות – סימני רוטב עגבניות בשטיחים הם תופעה שכיחה בבתים עם ילדים. במקום לספוג, קחו מטלית רטובה כדי להתמודד עם הכתם. התחילו לטפל תמיד מחוץ לכתם כדי למנוע את התפשטותו. לאחר מכן, תפסו פרוסת לימון ושפשפו את הכתם. שפכו מים. אח"כ מסירים את הנוזל עם הכתם בעזרת מגבות נייר.

נכתב על ידי -
שלמה שועעי
שלמה שועעי

דור 4 לשטיחנים ומומחה טקסטיל.
בעל 40 שנות ניסיון ומומחיות בכל סוגי השטיחים, ריפודים ווילונות.
מיעץ לחברות ביטוח / שמאים / אספני אומנות ומוזאונים.

ניקוי שטיחים בירושלים

השטיח מלוכלך? מריח לא טוב? חברת בקשי שטיחים מבצעת ניקוי שטיחים בירושלים והסביבה כדי להפוך את השטיח לאסתטי ויפה ולשמור על הבריאות שלכם.
ניקוי שטיח עם מעל 60 שנות ותק

ניקוי שטיחים פרסיים

שטיחים פרסיים הם שטיחים
יקרים שיוצרו בעבודת יד.
הם דורשים -
עבודת ניקוי שטיחים מקצועית,
ניקוי זהיר ואיכותי
עם מלוא תשומת הלב.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

בין אם שטיח מקיר לקיר
הוא השטיח הביתי שלכם,
ובין אם הוא מעטר
את רצפת המשרד שלכם,
שטיח נקי הוא ערובה
למראה מרשים של החלל כולו.

איך לנקות שטיח

איך לנקות שטיח? ניקוי שטיח בבית יכול להיות משימה מאתגרת, אבל עם הטכניקות והכלים הנכונים, אפשר להשיג תוצאות מצוינות. תוכלו להחזיר לשטיח שלכם את המראה והריח הטובים.

ניקוי שטיח צמר

שטיח צמר מהווה פריט נוי משובח וחמים המוסיף תחושת נוחות ואיכות. השטיח ידוע בעמידותו וביכולתו לשמור על צבע ומרקם. ניקוי שטיח צמר דורש ידע מסוים והקפדה על הוראות.
ניקיון פסח

מבצעים מטורפים לפסח !

ניקוי סלון בד ( 5 מושבים ) 600 ש"ח
ניקוי סלון עור ( 5 משובים ) 750 ש"ח
ניקוי שטיח מכונה ( 6 מ"ר ) 300 ש"ח
ניקוי שטיח עבודת יד ( 6 מ"ר ) 480 ש"ח 

Call Now Button